Alla inlägg under mars 2007

Av Pernilla - 21 mars 2007 16:01

Det var lika gött som i går, blåste lite mer bara!Tog några härliga bilder!!Ha en bra dag....

Av Pernilla - 21 mars 2007 07:34

Ja det blir en repris av gårdagen, fast i dag med sällskap av min goda vän Lena.. Kaffe med naturligtvis och kameran ska med den också!!Idag ska jag även försöka komma i väg och hämta ut mitt nya körkort....Vi har underbart väder i Göteborg i dag, solen skiner och fåglarna kvittrar!Jag har ju ett galleri bland länkar, där sätter jag in nästan alla mina kort!! Ta gärna en titt, tog kort på två vatten fåglar i går, men vet inte vad det var för några, kanske ni vet??Ha en bra dag återkommer senare!Kram Nilla

Av Pernilla - 20 mars 2007 08:03

Idag ska jag koka kaffe och ge mig upp i Svankällan för en härlig promenad & fika stund, det är fullkomligt underbart där uppe, man får tid & frid att tänka, reflektera över livet!!Man kan funderar över vad det är hos hunden som drar fram det värsta hos människan, ja ni läste rätt! eller kanske ska man säja vad är det med rasklubbar som drar fram det värsta hos människan, jo... så säjer jag, man ska inte skylla på hunden, den kan ju inte hjälpa att det blir inbördeskrig i rasklubben bland medlemarna!!Men nu ska jag som sagt bege mig upp till Svankällan och njuta av lugnet!!Ha en bra dag!

Av Pernilla - 19 mars 2007 06:23

Det är väldigt konstigt, att ljuga går bra i olika bloggar, men när nån blir motbevisad att nån ljugit så är det inte så viktigt!!?? Ja nån är naturligtvis anonym som alltid när man smutskastar & ljuger!!Det har talats en hel del om att västgötaspetsarna skulle haft slagsmål i ringarna i Polen , Crufts, & My Dog, och det skulle röra sig om samma hundar från samma kennel................... BULLSHIT!!Det är ju inte svårt att lista ut vilken kennel den anonyma syftar på, jag tycker att kommer man med så hårda anklagelser så ska man stå för det OCH bevisa det, nu föll det sig så att att alla tre utställningarna är filmade & inget slagsmål syntes på dom filmerna??!!Jag var själv på My Dog och det slogs inget i ringarna nån av dagarna!!Varför ödsla tid med att ljuga, varför inte använda den energin till att ifrågasaätta parningar mellan svansade individer i stället?? Då detta kommer att resultera i att stubbsvansanlaget försvinner, detta tycker jag är en viktigare fråga som man ska föra upp i ljuset!!!Jag har kommit på att det finns en massa energislukare och dessa "observatörer", "illa berörda" är några av dom!!Nää sluta snacka skit, det är NI som förstör för rasen!!Over and out

Av Pernilla - 18 mars 2007 21:15

Måste bara skriva och berätta att Rocky är Farbror till Alva, Alvas pappa är Skogsbygdens Dante Kaxig!Det var jätte kul att se henne, dom är lite släktlika..Alva var med på promenaden i lördagsNu ska jag snart släcka ner & gå och lägga mig!!God natt Västgötasverige!!

Av Pernilla - 18 mars 2007 10:40

Jisses sicken underbar dag det blev, det var 8 st vättar som dök upp 4 hanar Rocky, Rex, Frode & Walle Och 4 Tikar Freja, Alva, Tina & Flisan. Vi skulle ha varit 13 st men några fick förhinder!Det var så roligt att träffa alla igen, man blir så glad av att träffa trevligt folk med trevliga hundar, allt fortlöpte bra, det är väl bara Rocky som kan surna till om nån hane luktar honom i rumpan DET gillar han inte, då muttrar han till lite.Vi var ute i 2½ timme med fika och allt!Vädret var soligt & vackert, det blåste lite, men det gjorde inget.Nästa träff blir i slutet på april

Av Pernilla - 17 mars 2007 07:54

Jag får väl haka på trenden att börja blogga!!!Idag har vi underbart väder i Göteborg & jag ska ha västgötaspets promenad i Delsjön i dag, det ska bli kul, vi blir nog ett bra gäng, vi brukar ha trevligt, man kan faktiskt ha det med klubben & västgötaspetsägare!trots att det är motsättningar & tjafs, jag har i allafall bestämt mig för att blicka framåt, mina två underbara killar är just underbara!!Fattar inte vad det är för problem med vissa folk?? är det prestige eller bara dumhet?? Varför kan man inte bara samarbeta och hjälpas åt????Ha en bra lördag, återkommer med bilder fråm promenaden sen...Kram Nilla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards