Alla inlägg den 8 april 2007

Av Pernilla - 8 april 2007 10:35

Det har varit en lugn & skön påsk, jag har varit ledig i 5 dagar GÖTT GÖTT!!...jag har vilat, varit ute massor med hundarna,varit med mina vänner, myst med familjen & haft det braDet är lugnt från alla håll och det känns skönt, med tanke på att det var sån turbulens ett tag.Funderar på att börja föra statistik på antalet västgöta blandraser, och kanske lägga lite krut på hur många renras västgötaspetsar som födds med stubb kontra hur många som födds med långsvans! Inget av detta anses ju vara ett problem i dag, men jag tror att det kan bli det, om vi inte ser upp....I dag ska jag i väg på kalas och fira en 70-åring trevligt trevligt!!!Hoppas att eran påskhelg har varit bra....Kram på er alla..

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards