Alla inlägg den 11 april 2007

Av Pernilla - 11 april 2007 06:18

är det någe vi ska lägga krut på, leta fel som inte finns, detta är ju någe som det absolut inte är någe problem med hos "våran" ras!!!!????Några få har upptäckts i finland!!!!Vad är det som driver folk till att hitta fel hos västgötaspetsen?? vill man ha problem eller vad är det frågan om??!! Är man inte glad att man har en frisk ras?Då tycker jag att det är värre att man parar med annan ras & att man parar långsvans med långsvans, ni får säja vad ni vill, men det kan till och med jag räkna ut att om det händer för ofta, så försvinner dom stubbade individerna till slut och anlaget med dom!!Bilden är en blandis mellan Västgötaspets & Berner Senner

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards