Alla inlägg den 19 april 2007

Av Pernilla - 19 april 2007 15:32

Och dom kommer i olika förpackningar varje gång..


Tänk att det finns folk (kärringar) som sitter och tror att dom är bäst, att dom har all rätt i världen att tracka ner andra människor!!!

Att dom ORKAR leta fel hos folk, att dom ORKAR jobba sig, att dom ORKAR lägga ner så mycket tid på detta!!??



Samma kärringar sitter och ondgör sig över något som har hänt i klubb för 5år sen.....5 år sen?????  Men det påstås att det fortfarande är dåligt.....Hmm jag får inte ihop det, den totala katastrofen var ju för 5 år sen!!??  Allså nu 5 år senare ska det ju vara bra, ja jag tycker att det är bra...Gör inte ni??


Jag har absolut inte lagt in bilder för att NÅN ska ondgöra sig över dom, utan det var enbart för att visa att det visst finns västgötaspetskorsningar, och dom försvinner INTE för att man blundar och gapar sig hes över upphovsrätt & publiceringsregler...


Och vojne vojne jag skrev att det fanns valpar till salu ohhh herregud, ja det måste man ju akta sig för, gud förbjude att man hjälper varandra när man har valpar kvar!!


Näää detta är bara löjligt.....Vet inte vad jag ska säja mer, mer än, att än är den sista idioten inte född!!!

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards