Alla inlägg den 24 april 2007

Av Pernilla - 24 april 2007 06:28

Jag har ju ett underbart ställe att promenera på (Svankällan) och en dag på promenaden upptäckte jag att det fanns troll!!! *L* Nån hade varit påhittig, tyckte att det var jättegulligt!!! Så nu har vi troll i Svankällan...



På samma ställe finns det en liten bäck som går i hop med en damm, och Rex hoppar alltid över på ett ställe!! Lite kul är det för han rusar alltid i förväg hoppar över och står och väntar på mig & Rocky *L* Han är en rolig hund Rex, så påhittig, snäll, och helt underbar, han ger fina valpar, han älskar barn, trevlig mot alla han möter!! ja han är faktiskt helt perfekt.... Men kan man bli någe annat med en sån pappa!!??



Hoppas att alla får en bra dag, själv är jag hemma och är sjuk, men måste ta mig till ett möte/utbildning i morgon på jobbet ;0(


Kram...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards