Direktlänk till inlägg 25 april 2007

Faster!!!!

Av Pernilla - 25 april 2007 07:40

Jag ska bli faster i sommar, det ska bli riktigt kul, och på torsdag ska min bror Martin och hans tjej Maria på ultraljud spännande, sen kan Faster Nilla shopa loss *L* Jag hoppas på en liten tjej (viskar) för jag vill handla tjejgrejer, rosa kläder & snuttiga kläder *S* Har ju själv två pojkar så.............


Fast blir det en liten kille så gör ju inte det någe, finns ju massor med fräcka kläder att köpa, mina pojkar vill att det blir en kille, så dom får någon att busa med ! Marko vill lära "Bubben" att rapa & fisa (Marko är 16 år)


Är sjuk i dag med, orkar inte gå på utbildning tar inte in info i allafall, satsar på att komma i väg på den på fredag i stället.....



Hoppas att alla får en bra onsdag....


Kram

 
 
Ingen bild

Bettan

25 april 2007 08:16

GRATTIS du blir en suverän faster......

 
Isabel

Isabel

25 april 2007 09:22

GRATTIS!! blev själv mormor för en 8 veckor sen och det är såååå mysigt, kan inte få nog av hennes goa doften

http://kennelviking.bloggagratis.se

 
Olsen

Olsen

25 april 2007 14:04

Grattis!!

(Man kan köpa rosa grejer till pojkar också... ;))

http://rex.bloggagratis.se

 
Gittan

Gittan

25 april 2007 18:51

Trollet är är där för att vi inte ska va så ensamma.......Troll vill vara ihop.

http://www.gittantholin.se

 
Maria

Maria

25 april 2007 22:04

Haha, du är för rolig!
En grej som du kanske inte blir så glad av att läsa: Både jag och Martin är ganska allergiska mot rosa snuttegulliga kläder! ;)
Vi hörs!

http://www.lissie.se

 
Ingen bild

Nilla

25 april 2007 22:18

Hmmmm MARIA!!!! hur kan man vara det??? Allergisk mot rosa snuttiga babykläder! "Snyftar högt" Ja ja får väl köpa skogsmulle kläder då! *S* fast liiiiiite rosa kan jag välan få köpa, har sett så mycket söööt så *L*

Har en kul idè men då måste faster Nila veta vad Bubben/an ska heta........"Ler finurligt"

Kram Faster Nilla

 
Ingen bild

Sara

25 april 2007 22:27

Hej har hittat hit till din trevliga blogg, kul att läsa och fina bilder, hit kommer jag fler gånger.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards