Alla inlägg den 2 maj 2007

Av Pernilla - 2 maj 2007 05:54

Hej alla glada bloggläsare!!


Vad kul det är att se att så många läser min blogg, tackar allra ödmjukast för det (fast ni är lite kassa på att komentera)


Hmmm jag ska till Skaraborg & ställa Rex ska bli riktigt kul faktiskt, eller så blir det inte det *S* Hela 56 st är anmälda, Rex ska gå in unghundsklassen, undrar hur många det är i hans klass?? Vet att konkuransen kan bli hård, finns en hel del snygga killar i hans ålder!!!


Fast jag har gett mig fan på att inte ta utställningarna på allvar, det kan jag vänta med till jag är uppfödare (och det dröjer minst 10 år till )


Jag ser det helt enkelt som en möjlighet att träffa andra västgötaspetsägare & andra trevliga Västgötar!!


Fick höra en hemsk sak för ett tag sen, det finns ungdomar i backa som har gjort det till en hobby att åka två st på moppe den ene filmar med mobilkamera & den andre har en påk som dom slår hundar i huvudet med, Blå stjärnan har får in några fall, en hund dog av skadorna!!!

Det är ju så att man blir mörkrädd!


Bilderna är på Ebba en Norsk Buhund


Ha en bra dag alla!! Kram

Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards