Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Pernilla - 4 maj 2007 07:10

Ja i morgon bär det i väg till Larv i Skaraborg, det ska bli kul Rex ser riktigt bra ut och han går & står bra IDAG I ALLA FALL *L*


Låg och funderade i går på vad jag ska ha på mig, har inte kommit fram till det än, mina korta kamoflage byxor eller mina vita, smart klädd eller snyggt klädd *L* ja kamoflage byxorna är snygga dom med, fast man blir ledigare klädd!!


Det lutar åt kamoflagebyxorna......


Fåglarna har haft bajs safari på våran bil i går INTE KUL!

så den måste tvättas innan avfärd i morgon.


Att spela backamon med grannen är en av Miles hobbyes

(Det är Mile till höger)


Jag och Ulrica håller oss till kaffe och tjöt!

det är trevligt med goa grannar vi umgås nästan hela längan, har fester ihop och fikar nästan varje dag *L*


I går hade vi hundvård på kursen & vi grillade korv, det var  sista gången för kursdeltagarna innan avslutningen!


Sätter även in ett kort på våran framsida, det är Mile som har fixat till den med blommorna.


Ni får ha en bra dag!!!

Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards