Alla inlägg den 7 maj 2007

Av Pernilla - 7 maj 2007 06:04

Ja det blev en liiiiite träff med promenad & grillning!


3 st ringde söndag & sa att dom inte kunde komma & 3 mailade kvällen innan & några hörde helt enkelt inte av sig alls!


Men så är det i bland, det kom två stycken Agneta med man & Tridens Olga (Tyra) & Anne-May med Lundbydalens Kickan, så vi blev 4 personer med 4 vovvar!!


Men OJ så skoj dom hade 2 killar & 2 tjejer som kom superbra överens, det var full kareta från början till slut, vi grillade fikade och tjötatde och gjorde jättefin reklam för rasen, det kom fram en man som fick tårar i ögonen när han fick se hundarna , han hade haft 3 st, men nu var frun sjuk & han orkade inte/hann inte med någon hund!!


Jag bjöd raskt med honom på våra komande promenader, sa till honom att hålla utskik på SKV:s sida! Han blev jätteglad, jag sa att alla älskare av Västgötaspets är välkommna med eller utan Västgötaspets *L*

(Kul att kunna göra någon glad)


Senare på grillplatsen så träffade vi på två familjer, varav den ena sonen var rädd för hundar!!!


Ja hur det gick ser ni på bilden med Rocky, Rex & pojken *L*

Dom tycket att mina hundar var sååå lugna & trygga (och det är dom ju)  Rocky & Rex vana vid mindre barn, hela området älskar att klappa på dom här hemma!!



Man förstår varför västgötaspetsen kallas för varglika kolla in bilden på Tyra!! *L*


Nästa promenad blir i Juni nån gång!!!


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards