Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Pernilla - 14 maj 2007 06:47

Det är barn & ungdoms gruppen som jag har hand om tillsammans med Threse & Linda på lördagar, dom får komma & pröva på allt i hunderiet, lydnad, Agility, Utställning, spår & sök.........



Barnen är JÄTTE DUKTIGA & vi har jätte kul & trevligt tillsammans, i lördags var det då avslutning för denna termin & vi hade en agility tävling

(Alla barnen fick medalj)




OJ vad bra det gick, barnen & hundarna var sååå duktiga (Stolt) efteråt så grillade vi korv!!



Söndagen ägnades åt lydnadsavslutningen Kort & berättelse om den kommer inom kort!




Jag har fått 4 anmälningar till valldagen!!!!!!?????  det är ju ingeting, troligtvis blir den inställd & jag fixar ingen mer vall dag, visar folk inte mer intresse än så, så får det vara. Mina promenader är oftast väl besökta så dom fortsätter vi med, för att jag ska orka och ha intresse att fortsätta så gäller det ju att folk kommer på det jag ordnar, annars så blir det ju inge!!!



Är det så att folk bara vill ha spårdagar & promenader så visst det är lätt fixat!



Slut gnällt för denna gång *S*




Jisses sicket rabalder det blev om vad jag skrev om mobben/mobbing men det är ju kul att folk vaknar till och debatterar, bara det hålls på en bra nivå, man behöver inte alltid vara överens, bara man respekterar varanndra med dom fel & brister som alla har.



Vaknade i natt med ruggigt ont i huvudet & jag kräktes, var på G in till akuten ett tag faktiskt, blev lite orolig över den intensiva smärtan i huvudet.


Men efter att jag kräkts och gått omkring i ca ½  timme så blev det lite bättre, så jag gick & la mig, nu blir jag hemma från jobbet i dag, så får vi se i morgon!



Ha en bra dag alla


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards