Alla inlägg den 15 maj 2007

Av Pernilla - 15 maj 2007 13:45

Ja vad ska man säja, antingen är jag sönder stressad eller har hjärt fel *S* Min puls var hög & hjärtat slog för fort, smärtan i huvudet & kräkningar kan komma från det, eller spännings & super stress!!


Kan ju hoppas på att jag "bara" är super stressad *S*



Rex har mött ett monster!!!!!!!

Det kom i mot honom i sakta pysande fart *S*



Jag tror att ett tåg har nog aldrig blivit såååå utskällt nån gång.......




Rex tyckte att tåget var skit läskigt (har ju aldrig sett någe tåg förut) han tittade på Rocky som blängde tillbaka med en blick som sa -Du är ju ding, det är ju bara ett tåg!!



När tåget hade stannat & pyst klart & Rex bestämt sig för att det var färdigt skällt så gick han result fram till loket sniffade & lyfte på benet *ASG*



 Hoppas att alla har haft en bra dag....


Kram Nilla

Av Pernilla - 15 maj 2007 04:12

Ja jag har bestämt mig, jag kommer inte att ställa mer, jo en gång till, på världs utställningen i Stockholm, det är en "one in a life time" grej.....



Jag kommer att satsa på lydnaden & viltspår, jag skiter i i hela utställningsvärlden, den dan jag blir uppfödare ska jag börja igen *S*



Ni kanske undrar vad jag gör vaken nu!? Jag ska köra Marko till tåget, han ska på klassresa till Stockholm, tåget går 5.37



Sen ska jag hem och beställa tid till läkaren, så jag får kollat upp lite saker!




Jag har förstått att det är infekterat att skriva om vissa saker, men i bland är det bra att det kommer upp till ytan, sen ska det inte gå till ytterligheter, utan jag hoppas att det  kan hållas på en bra nivå.



Hoppas att alla får en bra dag........



Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards