Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Pernilla - 16 maj 2007 07:28

God morgon alla mina vänner & bloggare!



I dag skiner solen över Göteborg, känner mig bättre men hjärtat har fortfarande bråttom


Satt & kollade på kort i går, det var kul. hittade bilder från vår resa ner till Makedonien


Här tar vi rast i Tyskland nånstans..



På detta otroligt vackra hotell sov vi en natt på vägen ner!


Frukost på hotellet, Mile är trött!


Här är vi & shopar i Ohrid (Billigt)



Det kan regna i Makedonien också


Detta är Bella hotellhunden i Ohrid, hon var påminde om en Västgötaspets *S*



Här är vi på en restaurang i Makedonien, den låg & flöt på vattnet!


Det är så vackert i Makedonien



Vi bor hemma hos Miles föräldrar, så vi bor billigt



I sommar ska vi inte åka ner, men dom gånger vi har varit nere, så har hundarna bott hos Ingegerd på Åsa!



Hoppas att alla får en bra dag!!


Kram Nilla


Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards