Alla inlägg den 18 maj 2007

Av Pernilla - 18 maj 2007 18:04

Började att fundera lite efter Lennarts inlägg, och kom osökt att tänka på Sean Connery DÄR har vi en man som bara blir snyggare & snyggare för varje år som går, en man i veteran klassen *S*



Ja det var kul att en veteran blev Bir/Bis

jag har tyvärr inge kort på den Znygge vinnaren!


Men här är ett på Putte 17 år gammal !!!!!!!

Sover så sött!!




Det hade varit kul att se hur Zvenne ser ut, kanske nån vet eller har ett kort??


Sen är det ju rätt otroligt att finska hundar kommer hit & slår ut dom svenska på ras specialen *S*


Hoppas att nån tog kort så man får se dom vackra hundarna, för dom måste ju ha varit riktigt snygga & bra, för vi har SNYGGA & BRA hundar i Sverige....



Ha en fortsatt bra helg alla......Nilla


Hmmm undrar vad jag ska skriva om nästa gång *S*



Av Pernilla - 18 maj 2007 08:08

Grattis vill jag säja till alla som var på ras specialen!





Sen var det kul att ANDRA kennlar låg i topp!!! Och att andra hundar vann & att det inte är samma hundar från samma kennel jämt!!!





För det finns sååå många fler som är värda att vinna & det är på tiden att dom börjar att plocka hem vinsten, det ska inte hänga på VEM som går i snöret på andra sidan.......




Så ett stort grattis till ALLA som vann i Västerås 17/5



Och ett X-tra grattis till Grålötens Zvenne Znö Zlask

som blev Bir/Bis




Kram alla...

Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards