Alla inlägg den 19 maj 2007

Av Pernilla - 19 maj 2007 21:50

En av mina goa vänners tik har fått valpar, dom är sååååå söta!!!



Den vackra mamman!


och dom 3 små sötnosarna


Så snart ska jag få pussa valp mage!!



Love peace and understanding




Av Pernilla - 19 maj 2007 09:40

Jag har aldrig förstått fenomenet att plocka hit gatuhundar i från andra länder!!


Vi har ju så otroligt många hundar själva i Sverige som behöver nya hem!


Läste på ett forum om en rumänsk hund som precis kommit till Sverige och nu hade den rymt!!??




Hur bra mår den hunden nu, på rymmen i ett främande land.



Det skulle vara intressant att veta hur dom tänker som tar vovve från annat land, vad är det som gör att våra svenska omplacerings vovvar inte "duger"......


Ska man rädda alla hundar till vilket pris som helst?



Mvh Nilla

Av Pernilla - 19 maj 2007 07:08

VAR har jag skrivit att dom finska hundarna inte är bra, jag har väl snarare skrivit tvärt om!! 



Och jag är heller INTE ETT DUGG förvånad att dom kommer till Sverige och hämtar cert!!!!



Vad är det med folk, vissa läser min blogg som fan läser bibeln!!



Jag GRATTADE ju Zvenne ??

Varför skulle hans prestation vara sämre på någe sätt!!



Och vad är det för vyer jag ska vidga?



Nääääää Inge fel på finska vovvar & inge fel på Svenska.........



Och jag är helt ärligt nyfiken på hur Zvenne ser ut & jag hoppas innerligt att kort är tagna på ras specialen på ALLA vackra hundar...



Ha en bra dag alla!!

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards