Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Pernilla - 20 juni 2007 06:30

Var det i går, jag satt och tittade på uppdrag granskning, det handlade om fallet Bobby


Jag grät som ett barn i går, jag grät över människors grymhet och jag grät över stackars Bobby, jag kan och kommer aldrig att förstå vad det är som driver en människa till att utföra dessa hemska handlingar!



Vad är det som driver en mamma att döda sitt barn, att tillåta att nån slår och torterar sitt barn.


Det är sjukt så grymt.


Jag kommer så väl i håg den dan då Bobby "försvann" då bäckebol ligger i närheten av där jag bor, jag såg alla polisbilar & allt folk som letade, jag deltog själv med hundarna.


Vad är det som går fel i samhället när ingen ser, när inger ingriper, när ingen ser signalerna, för dom måste ha funnits där fast ingen såg dom.....


VI måste sluta att blunda!! VI måste börja att se!!


VI måste våga anmäla!!


Jag grät som ett barn och jag var/är så förtvivlad.


Vad är det som händer i världen??



Kram alla


Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards