Alla inlägg den 22 juni 2007

Av Pernilla - 22 juni 2007 10:23

Jag blir så trött!


Att det alltid ska regna på Midsommar



Nu har jag i allafall semester i 5 veckor


Det är skönt!


Jäkligt konstigt, om man skriver om trevliga saker i sin blogg, så är besöken färre, men om man gnäller, klagar och ger folk på tafsen, ja då strömmar det till av besökare, det måste ju bero på djungeltelegrafen eller???


Det kommer alltid att finnas oenigheter inom föreningar & klubbar, men om man visar respekt mot varann så kan det funka, sen finns det alltid folk som vill gotta sig om det går dåligt, som snackar skit och vill förstöra, dom kommer man aldrig i från, fast dom tystnar snart när dom inte får det dom vill! UPPMÄRKSAMHET!!


Vissa går för långt och blir tillsagda!! BRA!!


Ja ja nog om detta nu, gamarna har dragit sig tillbaka till sina nästen och lugnet råder!! SKÖNT!




ETT JÄTTE GRATTIS TILL Mikaela & Ulle


Som har fått sitt kennel namn godkänt!


SAGOGÅRDENS KENNEL


Hoppas att dom får stöd & uppmuntran från övriga kennlar!!


Ha en bra Midsommar alla!!!


Kram Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards