Alla inlägg den 30 juni 2007

Av Pernilla - 30 juni 2007 08:26

Det verkar som om rykterna om att Vgs & Corgin inte är släkt inte stämmer!!!!



Finns ingen publicerad dokumenterad fakta om detta!!


VAR kommer ryktet i från?


Jag har fått veta att genforskningen som gjordes mellan Vgs & Corgin inte är fullständig, då det var för få individer.


Den preliminära datan kan tolkas så (att Vgs & Corgin inte är släkt), men den är inte fastställd!


Detta är en forskning som gjorts på KTH (- Royal Institute of Technology)


Citat

För övrigt är vår forskning ännu inriktad på hundens tidigaste historia, dess ursprung och första spridning över världen, så mer  detaljerade rasstudier har vi inte hunnit börja än. Slut Citat


Kanske kan detta sprida ett ljus över det hela.

Som det ser ut nu så är släktskapet INTE fastställt mellan Vgs & Corgin!!!!


Om det inte finns nån annan forskning om saken!

För lika är dom INGE snack om saken.....


Ha  Ha det gött nu drar jag till Svankällan...Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards