Alla inlägg under juni 2007

Av Pernilla - 2 juni 2007 17:43

Vi fick underbart väder!!


Och spårningen gick jättebra trots att jag klantade till det rejält i början, glömde att släpa klöven efter mig & jag gick lite tokigt i kringel i krokar!!




 Rex i full fart med klöven


Rocky sitter & njuter


RÖR inte MIN klöv!!!

Foto Maria Lif


Så det här gör vi om igen tjejer!!!


Kram Nilla

Av Pernilla - 2 juni 2007 08:31



Åhhhhhhh vad trött jag blir, det fullkomligt öser ner!!

Men det stoppar inte oss, bara att klä på sig och ge sig ut & spåra, för vad är det som säjer att inte ett rådjur inte kan bli påkört eller skade skjutet en regnig dag.



Kameran ska med och jag ska testa min nya 300 kr lina



Blodet tinar & klövarna är framtagna, kaffet ska sättas på om en stund, tänkte steka ägg  & göra ägg mackor, tycker att det är gottigast

 (JA jag vet finns inge ord som heter gottigast)



Vi hade tänkt att grilla i dag, hoppas att det blir uppehåll så att vi kan grilla köttet i alla fall & bjuda Mikaela & Ulle på middag, som tack för all hjälp, och allt annat som Mikaela fixar till mig!!!! (Det är en snäll tjej det)



Nästa helg ska vi pröva på att valla på får, det ska bli kul! Kort kommer naturligtvis att tas då med.



Jag har 2500 kort i datan, måste börja rensa snart



Ha det så gött idag...


Kram


Nilla






Av Pernilla - 1 juni 2007 05:46

Tänk vad skönt det är när det är lugnt & tyst, från olika håll i cyber världen!!





Vi blir ett gott gäng på lördag (hoppas att det inte regnar) jag & och några kompisar ska blod spåra



Maria med Lissie kommer (Då får jag känna på bebis mage *S*) men dom ska föremåls spåra, Lissie är jätte duktig....


Vet inte om Gittan & Bodil kommer också.


Men Mikaela, Ulle & Karin kommer.




NÄR ska sommar värmen behaga dyka upp, jag är så in i bängen trött på regnet nu






Jag vill ha SOL





Jag funderar på att skaffa mig en sån här rackare om några år




I dag är det fredag "Upplysa"




Är det så här man tränar *ASG*




Ni får ha en bra dag & helg alla!!!!


Kram


Nilla






Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards