Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Pernilla - 9 juli 2007 08:11

 



Jisses jag blir super deppad av detta väder, att vakna till mulen himel med regn hängande i luften varje morgon "SUCK"


Jag vill vakna till sol och fågelkvitter!!!!


Hmm ja la in en en länk till nya VAV-sidan och hade ca  80 besökare i bloggen i går 2!!!!!!!! skrev komentar om sidan??!!


Har ni besökare ingen åsikt, man får skriva OM man inte gillar den *L*


Det är ju så här i livet att man vill ha feedback på det man gör, sånna är vi allihop, blev faktiskt lite besviken, speciellt då jag vet att det är många västgötaspetsägare som är inne och läser min blogg.


Men det är klart, inte fasen ska vi ge kredit för någoting som Pernilla gör och speciellt inte så att nån annan ser att vi gör det, för då kommer väl mobben/mobbarna.


Jag tror inte att det finns nån annanstans som det hittas på så mycket aktiviteter som jag gör här i väst! (Får ge mig själv beröm)


Det hade varit SKITKUL om Öst,Nord & Syd kunde komma i gång också.


Jag VET att dom som kommer på mina aktiviter uppskattar det jag gör!


Och jag vet också att fler skulle vilja komma, men dom vågar inte, har ni hört DOM VÅGAR INTE!!??


Det gäller att umgås med rätt personer, och jag tillhör inte den skaran enligt vissa, fast jag kan upplysa om att jag inte vill tillhöra den skaran...



För det är en hopper skitpratare!!!


Vill ochså passa på och tala om att agility helgen är full.....



Ha det så gott nu!!


Kram Nilla







Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards