Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Pernilla - 23 juli 2007 17:23

Ja tyvärr så har döden lägrat sig över mitt fina akvarium, vet inte vad som hände men troligen så var det för att jag bytte till större och bättre pump (Hmmm) och sen köpte jag två nya fiskar (två guppy hanar), det blev väl för mycket, balansen ändrades i akvariet och dom började dö, nu har jag två stackars kardinaler kvar, ja och Turbor algätaren, han verkar märkligt nog opåverkad.


Dom två guppy hanarna (Albert & Herbert) har fått flytta in i Nikolas akvarium och håller kampfisken Jackass sälskap.


Troligen så dör väl dom sista två kardinalerna också, då får jag "starta" om akvariet och köpa in nya firrar!


Det är sååå jäkla synd, för jag var glad åt mina fiskar & nöjd med det, så nu har jag lärt mig den läxan....


Allså funkar akvariet så håll inte på och mixtra med nya fiskar, låt det vara!!


Ha det så gott!!


Kramen Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards