Alla inlägg den 27 juli 2007

Av Pernilla - 27 juli 2007 23:25

Här kommer lite bilder från dagens besök hos mitt brorsbarn Edgar!


Kan man se gladare ut *L*


Han är sååå gudomligt söt!!!!!!



Jag är sååå glad att allt har gått bra!!


Kram


Nilla

Av Pernilla - 27 juli 2007 11:43

Jag går fortfarande i ett lyckorus efter att jag har blivit Faster!


 Kan inte beskriva hur gott det känns.......


Sen är jag glad för att det verkar som om mina aktiviteter sprider sig som ringar på vattnet, nu händer det grejer i syd!!!


Kolla här & här


Riktigt kul att läsa att folk har blivit inspirerade utav MIG !


Hoppas nu att folk anmäler sig och går på dessa träffar, för vi har riktigt kul och trevligt när vi träffas, och det kommer att bli minst lika trevligt i Syd!!


I dag får jag besök från Örebro igen min kusins son och hans tjej kommer för att stanna över helgen, sen på måndag kommer min kusin Yvonne med familj, DET ska bli kul......


(Har gått ner 4 kg)


Kram alla ha det gött!


Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards