Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Pernilla - 3 augusti 2007 08:03

Ja jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över den galenskap som utspelar sig i Vgs-världen


Inlägg i gästboken tas bort pga löjligheter, varför kan man inte glädjas åt att fler vill köra i gång aktiviteter??


Om det nu inte passar i gästboken (vilken jag tycker) så flytta det till aktivitetes sidan då!!!


Det är väl för fasiken BRA om det händer saker i andra delar av Sverige.


Snacka om att man får folk att tappa sugen,samtidigt som man idiot förklarar dom!


I en annan gästbok hos en uppfödare läste jag ett påhopp på en av hennes hundar, det tyckte jag var lågt!!


Det var om att hennes hund hade för mycket vitt, visst tycker man det, för det har man ju rätt att tycka, kan man ju framföra det på ett snyggt sätt!!


Även kritik mot Skv:s styrelse har framförts i Skv:s gästbok och det tas bort snabbt, jag tycker att man ska låta det stå och ta till sig i stället.


För Skv ska inte tro att vi medlemmar är dumma i huvudet!!!!


Jag vet att det är många uppfödare som börjar att reagera!!


Jag sitter som aktivitets ansvarig i i SKV/Väst, jag kan ju säja att jag hade mina aktiviteter även när jag inte var det, och jag kommer att fortsätta även om jag slutar att vara aktivitetsansvarig i SKV......


Västgötaspetsen är verkligen en ras jag vurmar för, det är en ras som vi ska vara RÄDDA OM!!


Alla uppfödare har ett otroligt stort ansvar för att det ska gå bra för rasen.


Vi valpköpare har också ett ansvar, att förvalta rasen på ett bra sätt!!


Så var det med det!!


(Har gått ner 6kg)


Ha en bra dag


Kram Nilla




Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards