Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Pernilla - 11 augusti 2007 09:25

Jag vill börja md att tacka alla som har hört av sig via mail & telefon, som har stöttat mig och hållt med mig i diskutionen ang vita valpar.


Jag förstår helt och hållet att ni inte går ut "offentligt" för när gamarna sätter i gång så hackar och maler dom ner det mesta utan att blinka!



Ni ska veta att jag uppskattar det otroligt, och det känns skönt att jag inte var helt ute och cyklade....


Därimot är jag fortfarande besviken på dom som sluter upp och försvarar parningar som leder till "defekter"


Men det sätter dom på samma oseriösa plan som dom hör hemma på....


I dag ska jag ner till klubben och måla om dörren, som några ungdommar för ett tag sen fick för sig att dom skulle dekorera om.


Senare i dag ska vi umgås med vänner och grilla, vi ska grilla lammfärs, det är såååå gott!

Det är en rätt från Iran, det är vår granne som har lärt oss det, man äter det med ris, vitlöks sås & bröd.


Detta är Mile, jag älskar honom otroligt mycket, vi trivs bra ihop han är en utmärkt pappa, han älskar mig och vi har det jäkligt bra!!


Hittade denna bild på grannens flicka Ofhelia när hon tränade med Rocky, tycker att den är så bra! *S*


Ha nu en bra dag alla!!


Kram Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards