Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Pernilla - 13 augusti 2007 06:02


41 inlägg i bloggen i går DET var kul!!!


Ja det är en fråga som onekligen berör, och det ska det göra......


Ja vad säjer ni om ögonlysningen då?


Vad fan, letar man fel på hundarna eller vad?


Ska vi Ad-rtg också för då vet vi ju att dom inte har problem med det, vi kan kolla tarmar, tänder, tassar, magar ja allt, för då VET vi att dom inte har problem med det heller, vi kan köra hela sjukdomspaketet för då VET VI att dom inte har problem med det!!!!


EN hund är blind vid 6 års ålder, inte fan ska man börja ögonlysa hundarna för det om det hade varit 20 hundar kan jag förstå oron, men EN hund??


Stackars Västgötaspetsen, den har gått från att vara en frisk ras till att bli en sjuk ras med en massa fel.....



Ja Mikaela jag fick tag i sand i går & jag startade upp akvariet i går


Tack för en underbar dag & tack för ALLT!!


I går var vi även ute och gick i Änggårdsbergen för att kolla av läget för promenaden 8/9




VAV-PROMENAD 8/9-07


Lördagen 8 september samlas vi i Änggårdsbergen för gemensam promenad och umgänge!

Vi träffas 12,00 vid parkeringen och beger oss sedan ut i Änggårdsbergen.

Medtag fika, vatten till hunden och något att sitta på.

Om intresse finns planerar vi att träna lydnad i samband med fikapaus. Detta blir ett perfekt tillfälle att träna trots störningar!

Om ni väljer att ha hunden lös ska den komma på inkallning och ej störa andra människor och djur!

Anmälan görs till aktiviteter@skv76.se senast 5/9-07.

Med förhoppning om stort deltagande!

//Pernilla&Mikaela

***************************************


Ha en bra dag.....

Kram Nilla

   

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards