Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Pernilla - 24 augusti 2007 06:55


JAAAA

Nu är jag ledig i 6 dagar, det ska bli skönt.

I dag ska jag och Mikaela i väg och handla allt till lägret i helgen

för övrigt ska jag ta det lugnt, det lär ju bli en hektisk helg.


 Enligt mig så är det fler som är färgblinda


Det är intressant att se att vissa två, inte kan släppa min blogg och en viss uppfödare, det är ju jäkligt konstigt att det bara är dessa två som håller på....


Det säjer en hel del!


Det är lite roligt på jobbet, när jag nämner för dom äldre att jag har två Västgötaspetsar, så är det rätt många som svarar åhhh en sån hade vi på gården när jag var liten!

Har lovat två av dom att ta med mig Rocky & Rex nån dag.


Hoppas att (nästan) alla får en bra dag


Kram Nilla


Ps Man kan kommentera direkt igen nu, tyckte att det var tråkigt att folk inte skulle kunna svara direkt Ds


Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards