Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Pernilla - 29 augusti 2007 07:53

Jag har avsagt mig aktivtetsansvaret här i väst pga att några personer hela tiden ville göra mina åsikter till SKV:s åsikter och för SKV:s skull så har jag avsagt mig det.



Hoppas att dessa personer är nöjda nu!


Nöjda med att förstöra för en ras som dom INTE kan ett SKIT om...




Kom ihåg mina ord, dessa personer kommer att bli SKV:s sönderfall........

Av Pernilla - 29 augusti 2007 07:03

Ja det blev en känsloladdad kväll i går, Marie hade med sig foton som var tagna på Morgan 2 timmar innan han dog.



Hon hade även med sig en dikt som jag skrev ett år efter Morgans död.

Det kändes konstigt att läsa alla klipp från 83, det är ju 24 år sen.



Pappa var i tidningen varje dag i 5 månader och kämpade för att Morgans mördare skulle åka fast, och det gjorde han också.



Pappa förde också en kamp för att införa knivförbud på allmän plats, och han fick igenom det också.



Marie hade sparat alla tidningsutklipp.


Pappa är tyvärr död i dag, han dog endast 58 år gammal i hjärtinfarkt.


Morgan skulle ha varit 44 år i dag, han blev endast 19 år!




Ha det bra alla..


Kram


Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards