Alla inlägg den 2 september 2007

Av Pernilla - 2 september 2007 10:52

Ja ny har jag tagit mig i kragen och gjort en ny hemsida till grabbarna bus, det är en väldigt enkel sida, och den är inte klar, men här har ni början.


Ha en fortsatt bra dag....


Kramen


Nilla



Av Pernilla - 2 september 2007 07:34

KAFFE ÄR GOTT *L**

I går var jag i väg och köpte en portabel & hopfällbar bur!. har tänkt att jag ska ha med den till Stockholm 2008

Rex gillade den!



Idag ska jag ta det lugnt, men på måndag sätter jag i gång med att städa hela hemmet, det blir storstäd under dagarna 3


Jag tar nog en sväng ner till klubben nu på morgonen, sen en längre promenad.


Jag har som sagt avvecklat arbetet med aktivitetsansvaret i SKV/Väst och ska ägna mig åt CDF i stället, för där får man positiv förstärkning om man gör någe bra!!


Medlems mötet 15 september ska jag gå på, men sen så lämna jag nog SKV åt sitt öde! och jag kan bara önska dom lycka till i sitt arbete med vår FRISKA ras.....


Ha en bra dag .....


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards