Alla inlägg den 5 september 2007

Av Pernilla - 5 september 2007 07:22

Ja ni hörde rätt, när mina älskade pojkar går ur tiden om MÅNGA år, så ska jag byta ras.....


Det lutar åt Engelsk Bulldog!


Kan man låta bli att älska dom..????



Det känns riktigt kul att ha bestämt sig!!


Nu ska jag läsa på allt som går att läsa om rasen!


Och här är kenneln jag ska köpa den i från...Hogwarts


Är just nu så jäkla trött på Vgs-världen.


BLÄ för vissa!!!



Jag var hemma hos Ludde i går det var jobbigt!

återkommer med en egen blogg om det nån dag.........



I dag ska jag också i väg och hjälpa en kompis med att köpa mobil & vi ska även handla lite på Bäckebols zoo


Handlar allt till hundarna där, ja fiskarna också *L*  Bra, trevlig, & kunnig personal, det väger tungt det....


Hoppas att ni får en bra dag alla!!


Kram



Nilla







Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards