Alla inlägg den 16 september 2007

Av Pernilla - 16 september 2007 07:28

Det pratades en hel del om ögonlysningen, och man kom fram till att det inte var nån fara att man skulle ta det lugnt på den fronten och vänta in resultatet på forksningen!


Det var INTE bevisat att det var PRA eller retinopati liknade hos nån hund, inte ens hos den så kallade blinda hunden!!??

Utan det var en förändring på ögonen,men man kunde inte säja om det var av ondo eller om det ger synnersättning i framtiden, det får tiden utvisa!


Allså VI HAR INGE problem med ögonen hos Västgötaspetsen, MEN man ska hålla koll på det.


Visst vill man ögonlysa så fine gör det, men det behövs INTE!!


Det diskuterades en hel del och vi kom fram till mycket bra saker, och det var en härlig stämning


TYVÄRR var det väldigt få som kom, vi var ca 20 st, så jag säjer bara det sitt inte hemma och gny över klubben om ni inte behagar komma på möterna!

För det är ju på dom vi kan påverka och yttra oss om det som vi vill!


Jag vill tacka Eva-Maj och hennes familj för go fika.


Och jag vill rikta ett STORT tack till Ann-Sofie Grundström för en underbart trevlig & bra tidning!!

Ser i fram i mot den varje gång!!

och jag lovar att skicka in material till tidningen! 

det tycker jag att fler ska göra, för det behövs mer material till tidningen.


Och ni som vill veta mer om vad vi pratade om..........Ja ni skulle ha varit där!!!!


Nikola & Rex


Kram alla!!


Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards