Alla inlägg den 19 september 2007

Av Pernilla - 19 september 2007 17:25

Det började med att en bil larm har tjutit till och från hela natten!!

sprang ut två gånger och det är ju väl klart som korvspat att bil jäveln höll tyst då!!


Hann inte mer än krypa till kojs så satte det i gång igen!!


7 gånger blev jag väckt, jaja kom i allafall upp i tid & i väg till bussen & jobbet, självklart så var vi kort om folk, så det var bara att sätta i gång!


Kommer in på lunch och möter en sur chef som blänger på mig och säjer att hon fått klagomål på att jag har städat dåligt hos en tanta!


Jaha vem då frågar jag, jo NN ringde och sa att det blev såååå dåligt städat när Pernilla var här i måndags!!!


Hmmm VÄNTA lite här nu, jag var ledig i måndags!!?? hur kan jag ha städat dåligt hos NN då??


efter en koll i städboken så kom vi fram till att det inte var jag utan en arbetskollega!


Hrmf jag städa dåligt!! ja snabbt städar jag men inte dåligt!!


Såg att jag jobbar på fredag AHHHHHH jag trodde jag var ledig "Snyft" (tycka synd om liiiite)


Sen hem & in på ica och handla middagsmat, hem i ÖSregn med kassar, och nu står potatisen på spisen.


Det blir potatis stekt fläskkottlet med brunsås & en härlig sallad till middag i dag!


I kväll börjar Grey`s Anatomy det är sååååååå bra, i går tittade jag på House, faaan vad bra han ÄR!!!


Ja jisses sicken dag!



Hoppas att eran har varit bättre!!


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards