Alla inlägg den 21 september 2007

Av Pernilla - 21 september 2007 05:30

In memorian



 
Viskans Putte
*7/9 1990
+5/9 2007
 
Min älskade lilla underbara hund, nu springer du omkring på pigga ben i hundhimlen och det finns hur många grisöron du orkar äta, du är tillbaka hos mamma och Turbo.
 
Mitt hjärta värker av saknad och längtan men ändå känner jag ett lugn, jag vet att du ändå finns hos mig, varje gång jag gråter över dig känner jag din varma andedräkt mot min hand och ser dina vackra bruna ögon titta tröstande på mig med en blick som ber mig att inte gråta mer, när jag sätter blommor eller tänder ett ljus vid din grav känner jag att du finns hos mig.
 
Som jag lovade dig igår när jag satt hos dig och grät som om hjärtat skulle brista..
 
"Du var ljuset i mitt liv i 15 år, nu är det min tur att vara ljuset i ditt, jag lovar att se till att det i möjligaste mån alltid kommer att brinna ett ljus vid din grav"
 
God natt min älskade kille, mamma tänker på dig!!!


Tina Larssson
 

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards