Alla inlägg den 22 september 2007

Av Pernilla - 22 september 2007 14:08

Rocky har blivit helkass i magen spyr & har diarrè stackars Rocky pocky, han ser sååå ynklig ut, vill inte ens ha filen, den brukar han lapa i sig fast han är dålig, får vänta & se hur han mår i kväll!!


Rex den vilde är halt på höger framben, vet inte vad han har gjort, men han haltar, han vill gärna inte trava utan faller lätt i galopp, verkar som om det inte gör så ont då??!!


Så det blir till att ta det lugnt med bägge hundarna i ett par dagar.


Jag kokar nu ris & fisk till Rocky som han ska få i kväll.


Det är så tråkigt att se sina hundar så låga, dom tittar på en som om dom säjer HJÄLP MIG!!


Och det är inte så mycket man KAN göra.....


Hoppas att dom blir bättre snart!!


Kramen Nilla



Av Pernilla - 22 september 2007 07:51

Man kan hitta mycket kul på nätet!



Ha en bra dag.....


Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards