Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Pernilla - 6 oktober 2007 07:52

Ja då var det dagen då det blir party! Det ska bli riktigt kul, det är knytis så det blir säkert en massa gott att äta......



GUD vad jag hatar folk på cyklar som kommer uppsmygandes bakifrån & bara blåser förbi, jag skällde ut en senast i går, dom kan väl för fanken klinga på klock jäkeln!!!!


Tror jag ska träna doggsen på att hugga sönder däcken för dom!!!!


Och nu till rumpsuktarna, det är så förbaskat retsamt ja rent ut sagt för jävligt med dessa människor, är med om det varje dag, när jag är ute med hundarna, när jag får möte med annan hund jag kallar in mina hundar och ger dom komandot fot, bägge lyder och man går förbi den andra hunden och precis när man har passerat så släpper den andra ut hunden i kopplet så att den kan komma upp bakom mina hundar och lukta GUUUUUD vad jag hatar det, bägge reagerar naurligtvis med att vända sig om och morra till, tränar jätte mycket på detta med Rocky & Rex att dom ska skita i det, men det är svårt för dom, samtidigt så känner dom nog att jag blir fly förbanad & jag skäller ju ut folk med jämna mellanrum när bägaren rinner över!!



Det som man kan fundera över är VÄRFÖR folk gör så? Att hunden vill dit och lukta förstår jag.........


Nä nu ska jag ut med doggsen, sen hem och städa vidare & sen handla för i kväll......


Ha en bra dag!!



Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards