Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Pernilla - 24 oktober 2007 07:34

Att bloggagratis har blivit så poppis att den segar, fast jag förstår det, för det är den bästa bloggen.....


Det var väldigt irreterande att inte kunna komma in & blogga & läsa andras bloggar!


Jag jobbar eftermiddag i dag, och vi ska ha APT-möte, kan bli intressant, då vi har två stycken som är riktigt på hugget på mitt jobb, det brukar alltid bli min uppgift att ge svar på tal & stävja galenskapen....


I förrgår var det instruktörs möte på klubben, alltid lika kul, vi fick en hel del sagt, fast det är konstigt att vissa ska vara motvals kärring!! Det kommer aldrig någe gått ut av det......


Vi är ett riktigt gott gäng & vi har kul ihop....


Var nere på Bäckebols zoo där numer Mikaela jobbar & är butiks ansvarig och kollade in nya hund bakelserna!!

Dom såg såååå smarriga ut, perfekt present att ha med sig till nån hundkompis!!


Valpar är födda på Kopparås Kennel........


Dagens låt


Återigen en vacker låt.......



Ha en bra dag...


Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards