Alla inlägg under oktober 2007

Av Pernilla - 5 oktober 2007 05:50

Ja så var det äntligen fredag!!


Och i morgon ska jag ha tjejkväll, vi blir nog 10-12 st

Barnen ska vara hos kompisar, Mile ska gå ut & en granne ska ha hundarna......


Jobbar halvdag i dag, det är gött på en fredag!!


Ha en bra dag


kram Nilla



Av Pernilla - 4 oktober 2007 07:27

 




Har varit runt på lite hemsidor & bloggar och det var ett väldans gnällande & ynkande på vissa!!



Har folk så tråkigt??


Jag trodde att det var KUL att vara uppfödare??!!

Och inte bara en massa elände..........


Idag är jag ledig!


Först nu på morgonen ska jag beställa tid för Marko till Vårdcentralen han har ont i halsen till & från och jag vill reda ut det!!


Sen ska han i väg & klippa sig, efter det ska jag åka hem till en kompis och fika!!


Självklart blir det kanelbullar på kanelbullens dag!!



Fiskarna i Nikolas akvarium är sjuka, dom dör en efter en, det är alla vackra Guppys "Snyft" får se om nån klarar sig?


I kväll är det kursdax, vi tänkte att valparna skulle få prova på spår.


Ha en bra dag alla!!




Kramen

Av Pernilla - 3 oktober 2007 05:51

Nu har väl ändå regeringen gått för långt, är dom inte kloka??

finns det ingen ände på galenskaperna!!


Snacka om att sparka på folk som redan är låga, jävla socitetsfasoner!!


Aftonbladet


Och världen blir sjukare & sjukare


GT


Och nu nånting bra!!


Djurskydd



Ha nu en underbar dag alla!!


Nilla


Av Pernilla - 2 oktober 2007 05:52

I dag är det tisdag och dax att jobba!, jobbar heldag i dag "Blä" visst det är kul att jobba men morgonen är seeeg!!


Ska snart ta en runda med hundarna..


Tänk det är ca 2½ månad kvar till jul!!

tiden går fort,


Ha en bra dag!!


nilla

Av Pernilla - 1 oktober 2007 14:45

Ja det blev en skön promenad i skogen i dag vi blev 4 st med 8 hundar samanlagt & det roliga var att alla hade vi två av samma sort!


2 Vgs 2 softisar 2 labbar & 2 Border Collies


Jag älskar höstens färger!

Visst är det vemodigt men ack så vackert!





Ha en fortsatt bra dag!


Nilla

Av Pernilla - 1 oktober 2007 07:07

Ja i går var jag inne och spanade in Chili och visst var hon söt, men Paris är sötare, lugnare  & mysigare..


Visst är hon söt!


Men Paris är sötare!!

Som troligtvis döps om till Nelly!


I dag ska jag & Gittan ut i skogen och traska med hundarna, vi tar med oss fika Och jag plockar med mig kameran, för lite vackra höstbilder...



Tänk att min blogg kan reta vissa personer så att dom inte kan låta bli att spy galla över min ringa person!!


men jag låter dom hållas, skiter i vilket, men det är ju dock så!!


ATT GRÄVER DU EN GROP ÅT ANDRA, FALLER DU OFTAST SJÄLV DÄRI


Kanske nått att tänka på för vissa!!


Kram ha en bra dag!!


Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards