Alla inlägg den 5 november 2007

Av Pernilla - 5 november 2007 05:33

Fick börja morgonen med att ta bort inlägg, jag kan tolerera mycket men inte såna påhopp, ja nu var inte påhoppet på mig utan på en av mina uppfödare, som har den vinstrikaste tiken!


Och svaret på det inlägget tog jag också bort, för det var inte relevant längre....


Så nog med tråkigheter!


Nu till värdsliga saker, som vilken mobil ska jag köpa! *L*


Jag har nu en Sony Eriksson W880i

Dyr rackare, men jag är inte nöjd med att den är sååååååå smal & tunn, så nu är jag på jakt efter en med samma prestanda men bättre design

och det är inte lätt!


Så om nån har någe bra förslag så kom med dom helst vill jag ha en sony, men Nokia kan funka!


Ska snart ut en runda med hundarna sen i väg till jobbet.


I dag har jag tagit tag i bantningen också, så ni får gärna hurra på mig & stötta, det är 35kilo som ska bort!



Dagens låt

Ha en bra dag alla!!


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards