Alla inlägg den 6 november 2007

Av Pernilla - 6 november 2007 05:29

 





Jag efterlyser bantar recept, dom ska vara enkla och lätta att slänga ihop, inga lax recept (gillar inte lax)


Så sätt igång och gräv i era gömor!


-2 visade vågen på i dag bra bra, det går åt rätt håll, vi kom fram till i går mina arbetskamrater och jag att det är -25 kilo som gäller för mig 35 kanske blir lite mycket!!


I dag ska vi ha APT-möte på jobbet och jag har ett & annat att säga, det kom till min kännedom i går kväll att det har påståtts att jag har haft lunchrast när jag inte ska ha, allså jag började kl 12 & slutade kl 16, det kan väl vilket pucko som helst räkna ut att det inte ingår lunchrast på en halv timme i det arbetspasset, den dagen kom jag till jobbet 11.15 för att hinna äta INNAN jag började jobba! TÄNK om folk kunde ta reda på fakta innan dom springer till chefen som små närriga vesslor!!


Denna låten tycker jag är vacker & mannen som sjunger är bara såååå snygg & sexig!


Och videon är väldigt fin......


Vackra pojkar är aldrig fel att titta på, men bara titta!!!! *S*



dagens låt


Ha en underbar dag!!


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards