Alla inlägg under november 2007

Av Pernilla - 22 november 2007 07:14

 - 8½



Idag blir det fika & en skogstur, ska träffa Gittan vid halv nio, sen när jag kommer hem så ska jag i väg & handla lite.


Medicinerna jag äter funkar bra och det är ju skönt, blir inte så trött på dessa!


Annars ska jag bara städa i dag och för övrigt ta det lugnt!


Dagens låt blir en nostalgitripp, har många fina, roliga & tokiga minnen till den låten.



Ha nu en bra dag alla!!



Nilla

Av Pernilla - 21 november 2007 05:49

Herregud allså, jag har inge att blogga om, totalt tomt, allt går sin gilla gång, inget nytt under solen..



Det är i och för sig bra, jag mår bra, familjen mår bra ALLT är bra


Dagens låt


Tycker väl inte att denna låt är superbra, men den är lite kul


Jag står still i vikten, men bantningen går bra!!!



Hoppas att alla får en bra dag!!!


Kramen Nilla

Av Pernilla - 20 november 2007 05:24

Västgötaspetspromenad 25/11-07 

Nu är det så dags att bege sig ut i terrängen med våra härliga hundar igen! 


Vi träffas på parkeringen vid Härlanda Tjärn 12.00 för att sedan tåga ut i Delsjöns vackra natur.


Vägbeskrivning; sök på hitta.se och ange Blacktjärnsgatan så ser ni Härlanda Tjärn på kartan.


På ”spetsen” av Härlanda Tjärn finns det en parkering (gratis) där vi samlas. 


Tag med er fika, något att sitta på och ett gott humör! 


Vi hoppas på stort deltagarantal, då vi söker tips, ideér och frivilliga till MyDog.  


Anmälan till: aktiviteter@skv76.se senast 24/11-07 Har ni frågor kontakta Mikaela: vastgotaspets@yahoo.se  


//Mikaela & Pernilla

Dop

Av Pernilla - 19 november 2007 08:00

 -8


Ja igår var jag på dop, det var såå vackert, min lille brorson döptes

Bilder finns här


Martin & Maria är underbara föräldrar och så otroligt lugna, jag är en mycket stolt faster!


Jag mår för övrigt bättre, hostar fortfarande & är däppt i näsan, men det går åt rätt håll!


I dag tar jag nog en tur till Svankällan, rätt skönt att gå där uppe & lulla......


Dagens låt



Ha en bra dag...........


Nilla






Av Pernilla - 18 november 2007 07:57

Hepp hepp jag mår bättre i dag, kan kanske vara att jag möla vitlök, apelsinjuice och sov nästan hela dagen i går!


Det blir ingen riktig blogg i dag orkar & hinner inte...


Men här kommer dagens låt



Ha dè


Nilla

Av Pernilla - 17 november 2007 10:27

Mina pojkar kommer verkligen bra överrens, det är sååå skönt!


Mvh Nilla

Av Pernilla - 17 november 2007 08:14

 7½ kg


Har knappt sovit något, huvudet värker, näsan rinner & halsen skrovlar, ja man skulle kunna säga att jag är dunderförkyld!!


Tur att jag är ledig i 3 dagar så att jag kan kurera mig, det är ju lite svårt at veta hur bra allergitbl hjälper, när man är så här förkyld......


Jag har även tagit en Dexofen mot värken, så nu får jag inte dricka något, kan bli farligt finns dom som har dött


I  dag ska jag bara ta det lugnt & ha det gött, jag får ju äta nått smaskens i dag, fast det är ju klart, det kan kanske kvitta, då jag inte känner speciellt mycket smak


Dagens låt



Ha dè


Nilla



Av Pernilla - 16 november 2007 05:22

Som har skrivit i min dagbok & uppmuntrat mig!


Till er!!!




Det känns mycket bättre nu, jag skulle gärna vilja veta vad det är för piller & nässpray ni har fått, just nu äter jag tavegyl, men jag blir så in i bomben trött av dom.


Självklart har jag åkt på en rejäl förkylning också med ont i halsen, ingen feber, så jag knallar snällt till jobbet.


I dag jobbar jag 8-14


Ha en bra dag!


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards