Alla inlägg under november 2007

Av Pernilla - 4 november 2007 07:25

Sååå söööt

En liten nalle björn!!


Alla verkar väldigt lika sin mammma Blance Fleure..............


Dagens låt


I bland är jag finurlig!!


ha en bra dag....................


Kram Nilla









Av Pernilla - 3 november 2007 10:40

Blir min nästa hund, det har jag bestämt, efter vilka linjer vet jag inte än och det dröjer några år till innan hon ska införskaffas, men det ska vara en liten och näpen sak och hon ska heta Ronja!


Även en bulldog kommer att göra entrè i detta hem, men det får bli på ålderns höst *L*


Och då mina vänner när Ronja har blivit stor ska jag ge mig in i uppfödandet, förhoppningsvis är jag tillräckligt kunnig då!


Men en kull vill jag i allafall uppleva & mina planer är ju att starta kennel i framtiden...............Så det blir nog mer än en kull om det vill sig väl!


Jag kommer att vara MYCKET kräsen när jag ska köpa henne!


Det ska bli en A-tik *L*


Ha nu en underbar dag!


Kram Nilla




Av Pernilla - 3 november 2007 08:57

I torsdags hade jag besök av min mamma + lite annat löst folk, mamma har fyllt år men vi firade det hos mig!


Jag gjorde min berömda smörgåstårta, allt som allt kostade den 350 kr att tillverka & det är en 16 bitars och då är det inga småbitar...


Ibland händer det att jag köpt smörgåstårta, när jag inte hunnit eller haft lust att göra, då får man ge ca 600 kr för en 10 bitars och då pratar vi småbitar!


Så för min 16 bitars skulle jag lätt kunna ta 500 kr


Sen har jag sprungit på Magnus Ugglas blogg, riktigt kul att läsa, han är ju lite galen den mannen, men underhållande!!


Så dagens låt blir den här


Tror ni att jag också får 2 miljoner om jag dricker på arbetstid & för skattebetalarnas pengar?................................................Nä
ää trodde inte jag heller!!!



Det är ju fan inte klokt, med tanke på Reinfelts nya besparingar & hårda tag mot folket, kanske sköter vi oss för bra, dax att börja missköta sig & få bra betalt!! Eller vad tror ni?



I dag verkar det i allafall bli en vacker dag ska snart ta hundarna & min kamera och gå en lång promenad!!


Vi höres & synes!!


Kramen


Nilla

Av Pernilla - 2 november 2007 08:16

Det är det snyggaste jag vet!!


Vad är det som gör det?, själv tycker jag att det är sexigt & manligt!


Så här kommer lite mer ögongodis!





Dagens låt



Kram ha en bra dag alla.......


Av Pernilla - 1 november 2007 09:42




Vi Tjejer  är fulla hela veckan:  


MÅNDAG-ONSDAG  är vi praktfulla.  


TORSDAG  är vi förväntansfulla.  


FREDAG  är vi beautyfulla.  


LÖRDAG  är vi skitfulla och  


SÖNDAG  är vi förhoppningvis ångerfulla.  


Lite ögongodis!



Dagens låt







Ha en underbar dag i dag alla fantastiska tjejer!   



Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards