Alla inlägg under december 2007

Av Pernilla - 31 december 2007 08:38

Jepp i dag ska jag till frissan & klippa mig, min underbara frisör ställer upp för mig på Nyårsafton!!


Tack tack!!


Ska köpa lite glitter ochså, så att jag skimmrar i kväll!!



GOTT NYTT ÅR!!!


Nilla

Av Pernilla - 30 december 2007 09:06

S¨kommer här en liten ring rapport!


Det gick super i går dom är så himla duktiga Helen med kompis (Skäms glömt namnet)


Dom lotsar en igenom och ser vad man gör för "fel"


Även Anki tittade förbi hon dömer inofficielt än så länge men läser till officiel domare (Kommer att bli en perfekt domare) Hon gav oss en massa tips, så nu är man fullfjädrad *L*


Rex gick okej i ringen, grisesprang några gånger men jag fick hejd på honom, han står klockrent, med ett mycket vackert uttryck, han var 110% koncentrerad på mig!! DUKTIG KILLE!



Han stog snyggt redan som 6 månaders valp!!



Det kommer så småningom en omröstning i min blogg om VAD jag ska ha på mig på My Dog, jag har huvudbry om min klädsel!! *L*


Läste i tidningen om en Finsk lapphund som blev dödad av en Pitbull, och kom och tänka på Konrad hur han såg ut efter en Pitbulls attack!

NÄR ska folk fatta att dessa hundar ÄR farliga & svårhanterade.


Ha en bra dag alla mina goa bloggläsare!


Kramen


nilla



Av Pernilla - 29 december 2007 08:09

Det har löst sig med biljetterna till My dog, Mikaela är en snabb & duktig tjej, säj det som inte hon kan fixa!!!!


I dag ska jag på ringträning, mest med Rex faktiskt, för han har en förmåga att grisespringa i ringen, han har sååå bråttom han vill vara först!!


Rocky är en pärla han står & går som en kung!!


Första gången som jag ställer Rocky i champion klass det ska bli spännade, det kan gå riktigt bra & det kan gå åt fanders, men kul ska det bli i allafall.


Ska stå i montern en hel del, så ni är välkommna alla att besöka mig & montern, den kommer att bli jättebra & fin.


My Dog 2007 Nya bilder!



Fasen allaså det är den 29 december & regnet står som spön i backen här i Göteborg/kärra, så jäkla tråkigt.


Tar nog en tur till klubben med hundarna.


Vi höres


Kramen

Av Pernilla - 28 december 2007 06:26

Jag är en person som älskar citat!


Så här kommer några..


Var försiktig när du väljer en vän, ännu försiktigare när du byter.

  

Du kan få fler vänner på en månad genom att vara intresserade av dem, än på 10 år genom att försöka få dom intresserade av dig.

  

Välsignade är våra fiender för dom berättar sanningen när våra vänner smickrar oss.


 



Jobbar till 16.30 BLÄÄÄÄÄ I morgon är det ringträning, sista innan My Dog, ja appropå My Dog, fick höra att man bara fick 6 biljetter per dag för att dela ut till monterfolk, DET ÄR DÅLIGT!!! 


Pratade med ordförande i Wheaten klubben och dom hade fått 8 per dag?? 


8 verkar ju mer skäligt än 6 hur ska man få folk att ställa upp i montern om dom får betala inträdet? 


Jag gör det då inte..... 


Ja ja det löser sig nog.....  


Hoppas att alla får en bra dag! 


Kramen  Nilla


Av Pernilla - 27 december 2007 05:32

Ja nu känns det som om man är tillbaka på rätt spår igen!


Fast Nyår närmar sig med jättekliv, tiden går så otroligt fort, tänk 2008 det låter så spacy.


I dag slutar jag kl 12 då blir det raka vägen hem & sen ut & handla med Mile, jobbar även fredag, sen är jag ledig i 4 dagar igen!!


My Dog närmar sig med stora steg, det ska bli så kul!


Hoppas att alla får en bra dag!


Kramen Nilla

Av Pernilla - 25 december 2007 08:34

Vad jag åt i går känner mig som en späckad gris i dag!!!


Blä.........................


Så nu blir det till att hålla igen HÅRT dom närmaste dagarna!


Alla var nöjda med sina julklappar!!!


Julen -2007


I dag ska vi ge oss ut i mellandags rean, är på jakt efter en platt tv LCD 42-46 tum, vi är inte riktigt överens om tumen på Tv jag vill ha 42 tum (Tycker att det räcker) Mile vill ha 46 (Typiskt män, ju större...)


Så vi får se vad det blir.....*L*



Ha nu en fortsatt trevlig jul



Kramen Nilla

Av Pernilla - 24 december 2007 08:47

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards