Alla inlägg den 10 december 2007

Av Pernilla - 10 december 2007 07:05

Ja det går väldigt långsamt just nu med vikten - 11 kg är det än så länge, fast det är ju bättre att gå ner sakta, större chans att man stannar där, men jag vill ha gått ner 15 kg till My Dog


Åhh jag längtar jätte mycket till My Dog, det ska bli såå kul, stå i montern, träffa trevliga människor, ställa, det är någe visst med att ställa, jag kommer inte att vinna, men det är inte det som är själva grejen, utan känslan när man går in, det lilla pirret i magen, spänningen, kolla in dom andra hundarna, hälsar på folk som man kanske inte har sett på länge.


Så här glad var jag när Rocky tog sitt Championat!

Ja Rocky är glad han med!


Tänk hela fyra dagar ska man njuta & ha kul, bäst att ladda kameran, för här skall det tas kort, jag kommer att fixa ett galleri där jag kommer att lägga in alla bilder, och där får folk hämta upp dom bilder dom vill ha!


Länken kommer jag att lägga på min blogg!


Vet att jag lovade en massa folk förra året att skicka bilder till dom, men det hinns inte & man glömer, så det blir enklast att göra ett galleri med alla bilder.


Länken till galleriet MyDog.pixbox.se

(I bland så är jag snabb)



I dag är jag ledig & den dagen ska ägnas åt att städa & hundarna, ja jag var & lämnade löp Strega i går till Bengt, där hon ska vara över höglöpet Strega förstog inte varför

Jag kommer att sakna den lilla Häxan!!


Rocky & Rex såg lika oförstående ut när jag kom hem, va va va vaförr gör ho på detta viset


Vi ville ju så gärna ha familj ihop


Näää nu ska jag sätta lite fart & sen ut med hundarna!


Kramen alla ha en bra dag...



Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards