Alla inlägg den 2 januari 2008

Av Pernilla - 2 januari 2008 05:56

Nej det hinner jag nog inte, ska jobba i dag & sen ner till My Dog & bygga montern.


Men det lutar åt blå jeans svartblomig blus & bekväma skor, sen får man väl byta blus under dagarna, liiiite får man väl variera sig *L*


Måste försöka hitta nytt utställningskoppel på torsdag, det jag har är så långt.



Det ska bli kul att träffa alla sina mässkompisar, det är ju alltid ett gäng man träffar som man faktiskt nästan bara träffar där!


Jag ska försöka hinna med att besöka alla i ringarna!

Borzoier, Havanaiser, Lagotto, Älghund, ja + några till.


Ha nu bra dag/dagar inte helt säkert att jag hinner in alla dagar framöver, men jag ska försöka.


Vågen står still på -13 så målet för My Dog -15 blir nog inte helt nått!

jag får skylla på att Jul & Nyår kom i vägen!! *L*


Jag & Mile i Makedonien (Ska ner i sommar igen)


Mina 3 grabbar


Detta är 2 år sen, i dag är även Nikola nästan lika långa som sin pappa, det skiljer bara några cm.


Måste bara visa bilden på Bella Hotellhunden hon såg ut som en vit Västgötaspets, hon hade ett gäng valpar alla vita utom 1 som var svart!



Kramen på er alla...


Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards