Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Pernilla - 10 januari 2008 23:11

Av Pernilla - 10 januari 2008 05:57

 


Tänk jag ligger på kvällen i sängen & tänker på allt jag ska blogga om, men se på morgonen är det som bortblåst!!


Jag VET att det var någe bra, men tyvärr hjärnan är blank!


I dag jobbar jag till 13.30 det är en rätt bra tid!


Vågen visar på - 14 men den hoppar upp & ner & det beror nog på att jag hafy liiiite svårt att komma in i min stränga diet efter Nyår, jul & My Dog.


Men det är på G............


Jag är ledig Fredag, lördag jobbar söndag ledig måndag!!


Jag la önskeschema på jobbet i går, vi lägger ju våra egna scheman i timecare, och jag hoppas verkligen att jag får det!!


Jobbar tis,ons & tors, ledig fredag-Måndag har lagt ett sånt schema hela perioden!  verkar bra att jobba 3 dagar & vara ledig 4 & då jobbar jag bara 8-15 dom flesta dagarna i bland 8-12.


Men som sagt det är ett önskeschema (drömschema)


I morgon ska jag ägna dagen åt Rocky & Rex tänkte ta mig ner till klubben & träna, det var ett tag sen nu, linförighet & rutan blir det nog mest, ja & lite agility.


Jag ska försöka köra viltspår på måndag, beror lite på vädret, DET är något som jag & doggsen gillar!


I kväll är vi ett gäng tjejer som ska bege oss ut på en långis självklart får R&R gå med!!


Lite roligt är det för ingen av dom har hund, men det är mina rundor som drar med dom!!


Denna skickade jag till Mile på jobbet i går!

Min man

Han blev så glad!


Nää ni får alla ha en bra dag!!


Kramen Nilla







Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards