Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Pernilla - 16 januari 2008 19:16

  

Ibland behöver man en påminnelse om att man ska vara ödmjuk, det fick jag när jag fick veta att cancern hade besegrat Kalle, man tar för givet att allt ska vara som det är och alltid har varit!

 

Men jag fick ett bryskt uppvaknande, jag har själv 2 söner Marko 16 & Nikola 13 och jag vet inte vad jag skulle göra om det hände dom något, det känns så galet att ens tänka tanken, men jag vet ju att livet inte alltid blir som man vill, det ska gudarna veta, jag förlorade min storebror Morgan när jag var 12 år, han blev knivstucken till döds en Midsommar när han var 19 år, och jag fick se min mamma & pappa nerbrutna av sorg och allt vad det innebär att förlora någon man älskar sååå högt!

  

Man får sina törnar i livet och man hoppas att man kommer välbehållen ur dom, men allt sätter sina spår & ärr.

 

Människan har en förmåga att hela sig själv och tur är väl det, annars skulle väl mänskligheten gå under.

 

Jag har i alla fall bestämt i dag att jag ska ta till vara på livet inte hänga upp mig på småsaker och ta tillvara den tiden man har till att älska och värna om dom som man bryr sig om, jag kommer alltid att bry mig om orättvisor och jag kommer alltid säga min mening men det finns ju olika sätt att uttrycka den på *L*

  

Jag hoppas att fler tar efter…….

 

Ha en fortsatt trevlig kväll

 

Kram Nilla

   

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards