Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Pernilla - 17 januari 2008 18:41


Guuuudars skymning vad jag är trött!!


Vi har haft otroligt mycket att göra på jobbet i dag, folk som är sjuka, inga vikarier och en JÄVLA massa jobb!


Plus att nästa veckas arbete skulle planeras,vilket ska göras av 2 personer i 3½ timme, men det var jag som fick stå i 2½ timme PUST!


Hoppas att det blev bra *L*

  

DET lär vi märka på måndag när alla har synpunkter på planeringen!!


Fast det gör ju inte mig något, jag är ju ledig måndag MOOOOHHHAAA.


Idag satt pojkarna & jag & käkade middag, ärtsoppa & plättar med glass


"Mumsigt värre"


Vi hade det riktigt mysigt, det är inte ofta vi "hinner" äta ihop, för dom slutar olika tider & har en massa för sig efter skolan, men se mamma har satt upp nya regler (ett steg i mitt nytänkande) VI SKA äta ett mål ihop varje dag!!


Lite svårt är det att få med Mile då han jobbar kväll, men det får vi ta igen på helgen!!


Hoppas att alla har det bra!!


Kramen Nilla



Av Pernilla - 17 januari 2008 06:26

Jaaaa nu har man nått första stora delmålet - 15 kg nu har jag bara 15-20 kg kvar!


15 kilo till räcker men jag tar 5 till för att ha till godo när jag slutar röka!



Det kommer att ta tid, men det får ta tid, jag är nöjd om jag går ner 6-7 till innan vi åker till Makedonien i sommar!!


Vaknade med huvudvärk, ont & tjock i halsen...BLÄ!!


Men men vi är superkort om folk på jobbet & inga vikarier, så det är bara och gå i väg & se glad ut....


Ha en bra dag!!


Kram

Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards