Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Pernilla - 27 januari 2008 16:05

Fast ett tag trodde jag knappt det


Det är väl synd att påstå att min kondition är den bästa, och i kuperad blöt terräng så var den i princip URKASS!!



Men skoj hade vi & stället var super, vi var ute i ca 3 timmar & gick ca 5 km


Jag träffade på en släkting till Rocky, en super trevlig tik med lika trevlig matte

Nellie & Matte Britt-Marie.


Nu sitter jag här & väntar på att maten ska bli klar

(Mile står för matlagningen i dag)


Det ska bli en Makedonsk böngryta med kryddkorv, den är jättemumsig!

Bilder utlovas *S*


Hoppas att alla får en fortsatt bra söndag!!



Här finner ni fler bilder som Mikaela tagit!


Kram Nilla



Av Pernilla - 27 januari 2008 08:19

Ja i i går kl 17 hörde Isa av sig & sa att hon kunde jobba för mig idag, liiiite sent, men det gör ju att jag kan följa med på promenaden, men vi kunde ju inte gå med Gittan & Benny ut i går, vilket var väldigt synd, då det med all säkerhet hade blivit väldigt trevligt!



Jag ska i allafall ta mig till St. Amundön och jag har ingen susning av var den ligger, kollade kartor i går men blev inte klokare!


Så det blir till att ringa Mikaela sen & kolla av.....


Kameran ska med & fika förståss.


JAG SKÄMS!!!!


Rocky blev ju 6 år 19 Januari HUUUUUR kunde jag missa det!

vad kan jag skylla på? hjärnblödning, demens, tillfällig sinnerförvirring, eller är det helt enkelt så att jag inte vill att min pärla blir äldre!


Och Rex blir 3 år 27/5


Nu ska jag ta en kortrunda innan vi åker!


Ha en bra dag....


Kram nilla






Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards