Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Pernilla - 31 januari 2008 07:34

Rocky haltar fortfarande, stel & eländig, jag jobbar i dag 13-17 men Mile är hemma i dag & imorgon, så Rocky behöver inte vara själv!


Tänk vad hundar är underbara & förståndiga, Rex viker inte från Rockys sida, han puttar på Rocky pussar och ligger nära, han går brevid honom som ett stöd här hemma!


När vi är ute så stannar han och kolla på Rocky och ser ut att tänka

"Kommer du eller?"


Igår när Mikaela var här så gallrade jag in Rex för att Mikaela skulle kunna kolla Rocky i lugn & ro, jisses vad ledsen han blev Rex han grät & blev jätte orolig.....


Sen till något heeelt annat!!!!


Jag kan inte låta bli att bli upprörd när jag ser att det finns folk som parar svans med svans, kan NÅN tala om för mig varför man gör det???

kom inte dragandes med att just DEN kompinationen var så bra!

för det köper jag inte!



SKV rekomenderar ju att man ska para svans med stubb!!

för att behålla stubbsvans anlagen!!


Tycker att SKV ska ta hårdare tag, om man parar svans med svans så ska man inte få vara med på valpförmedlingen!


Tycker att SKV ska sätta ner foten i andra frågor också, men det är så infekterat så vilka det är skriver jag inte här!


Mer än att jag tycker att alla bör & rekomendationer ska bort och det ska stå mer i klartext!!






Mvh Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards