Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Pernilla - 8 februari 2008 07:12

Första dagen av min ledighet!!

Har bestämt mig för att ta turen kärra runt med hundarna, det gör både mig & dom gott!


Funderar helt ärligt på att skita i Skv:s årsmöte i år!! Fast jag vet inte, det är ju kul att träffa alla man känner & tjôta lite.......


Samtidigt kan man ju hoppas på bra & ny info i ögonfrågan!


Ja ja den som lever får se *L*


En sak har jag funderat på i flera dagar, fast fan vet om jag vågar ta upp det här, då blir det väl ett jävla liv igen!


Here We Go.................


Ni som har tikar & ställer ut, känns det inte lite döfött att åka på utställning efter utställning när det är samma tik som vinner jämt?


Fast man tänker kanske inte så......Eller??



Inget ont om tiken som vinner, hon är döläcker & snygg, men det finns ju så många andra tikar som är minst lika snygga!!!


Nu till valp fronten!!


Det finns lite valpar, lite här & var!


Vallhalls Frode, bror till cert vinnaren My Dog 2008



Höckgården har fina valpar kvar



Sen finns det valpar kvar på Kalvsjöholms



Och Möllebos har en hane kvar!!

En pigg o glad västgötaspets hane som är leveransklar.
Han är född den 19 Oktober-07.
Mamma är Möllebos Lolo, reg.nr: S39954/2001 o Pappa är Nalle, reg.nr: S42962/2000.
Om intresse finnes så ring för mer info.

Ketty Olsson: ####


Så det var allt på valp fronten för den här gången!!


Ha en bra dag!!


Kram Nilla





Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards