Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Pernilla - 10 februari 2008 18:57

Kan konstatera att Mikaela blev JÄTTE fin i håret!!


Och nån mäster papparatzzi lär jag aldrig bli *L*


Men i vilket fall som helst så smög jag ner till Bäckebols Zoo och fick tagit 1 bild på ovetande Mikaela, resten var öppen fotografering!!


Bilder


Jag säger bara en sak om inte SKV är rädd om denna pärla till tjej så mister dom en enormt trevlig & kunnig tjej! (Smörar vilt *S*)


Men det är faktiskt sant!!


I dag fick jag köpt 5 korall platy 1 hmmhmm ål? (vattenorm) & 1 guppyhane. ( Efter en hel del velande *L*)


Allt är installerat i akvariumen efter konsten alla regler.......


Ha en fortsatt trevlig em/kväll


Kram Nilla





Av Pernilla - 10 februari 2008 08:31

JAG GRÅTER


Hur i helvete kunde Christer Sjögren gå vidare med den sketlåten

I love Europe.....????


Det var den absolut sämsta låt jag har hört på länge!!


Det måste ha varit en massa tanter som röstat utan att ha lyssnat på låten, dom röstade helt enkelt på den för att det var slisken Christer Sjögren som sjöng!!


Men jag tyckte att det var bra att Amy Dimond kom vidare för det var en bra låt!


Nästa vecka är en kompis till Mile med Andra Generationen


Det ska bli sååå kul, men jag tror inte Svenska folket är redo för dessa killar, men man kan ju alltid hoppas!!


I dag blir det Kärra runt, sen ner & leka papparazzi...


Ha en undebar söndag!!


Kram Nilla


Här kan ni lyssna på skiten!




Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards