Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Pernilla - 12 februari 2008 09:01

SÅ!..... nu har fanskapet börjat röra på sig igen!





Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i dag!








Jag ska anmäla mig till WDS i Stockholm, vi åker redan upp på fredagen, så jag har erbjudit mina tjänster till Utställningskomitten att jag gärna står i montern på lördagen!!!


Men kanske Stockholmarna inte vill ha en Gôteborgare i montern??











Jag har även anmält Rocky & Rex till agility & jag ska även gå rally-lydnad med dom...






Här tränar jag rally-lydnad med Gittans Strega



VÄLDIGT kluriga skyltar, men kul!!


Ha en underbar dag!!


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards